hej osv..

hej sitter hemma hos linnea , vi har precis ätit glass mums ..
Men jag ska börja blogga här mera för bloggar aldrig här typ men bloggar här då och då..
Men emma och tilda skulle sklaffa en blogg tillsammans så linnea och jag ska oxå kanske skaffa en blogg tillsammans vi har redan en men vi typ är aldrig ine på den ..
Men aa skoldagen var hellt okej  slutade klockan tre och träffade linnea runt halv fyra typ.
Vi gick runt lite sen träffade tessan , isabelle & emma vi var med dom ungefär 50 minuter o sat o snackade !
Men har inget mera o skriva men min data är inte trasig men min laddare -.-
så får väl blogga så mkt som det går men nu vet ni iallfal vrf det inte går o blogga på ett tag .,.

emma bästaavän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0