;**

Hej igen nu sitter jag i bilden med bästa Tessan vet ej hur långt det är kvar men vi har åkt ganska länge nu så vi är väll framme snart ;) Vi har varandras mobiler just det detta är till ida om du vill att jag ska sluta komentera dina inlägg sluta skriv saker om mig som inte stämmer då ! Sluta skriva att jag ska sluta blogga här för det har jag aldrig sakt jag sa baraatt jag skulle göra en till blogg men det betyder inte att jag ska sluta blogga eller hur ? Och sluta kalla mig bänks vadan är du inte själv då ? Som håller på så här ? Aa iallafall tillbaka till bloggandet .. Idag kommer det bli fett kul med Tessan vi ska åka i hennes lilla jolle eller vad det heter hahah Men Tessan vill nog ha sin tele nu bloggar mer sen från min mobil Puss ;***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0