dansuppvisningÄNTLIGEN

HEJ HEJ , vi vakna nyss typ vid nio .. vakna av att tilda sa hej då hon skulle på match :/
ida och jag lgger fortfarande kvar i sängen och segar , vi måste snart börja göra oss iordning för idag har vi dansuppvisning vi ska va där klockan 14.00 men det börjar 15.00 mellan två o tre ska vi träna på scenen.
LÄNGTAR SOM FAN !
IDA - JAG HAR JÄTTE ONT I MAGEN OCH ÄR SKIT NERVÖS !
EMMA- ÄSCH JAG ÄR INGET NERVÖS
10 MIN SENARE ..
EMMA - JAG HAR ONT I MAGEN ÄR SKIT NERVÖS !
IDA - NEJ PÅMINN MIGH INTE JAG HADE GLÖMT BORT !
HAHHAHAHHAHAHA
ASG !
MEN IALLAFALL .
idag på dansen ska vi vara nummer 20 av typ 25
vi ska ha på oss svarta mjukis byxor och ngn röd tröja man får
välja själv vad för tröja :)
både ida och jag ska ha rött linne :D
men ska dra nu hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0