Älskadagen!

hej , nu är jag hemma från dansavslutningen faaaaan vad kul det var!
vi hade ju genrep först och jag var så nervös så jag nästa inte kunde andas mitt hjärta dunka skit mke och jag var typ yr !
men så blev det vår tur och det gick bra utom att ida och jag typ krockade hahhaha
men me tur att det var genrep .
senare tyå vid halv fem nästan så dansa vi igen det gick jätte bra och det var skit roligt !
jag älskar dej bästa dansläraren cicci (L)

bilder från hur man såg ut på dansuppvisningen , (vi hade bestämda kläder)
hah igga minen (Y)

Kommentarer
Postat av: Theres

Riktigt synd att jag inte kunde komma på uppvisningen, vi ses igen i höst för ni fortsätter väll i gruppen? :)

2011-05-17 @ 14:49:39
URL: http://scenbloggen.com/thereswahlberg/
Postat av: Theres

Riktigt synd att jag inte kunde komma på uppvisningen, vi ses igen i höst för ni fortsätter väll i gruppen? :)

2011-05-17 @ 14:50:49
URL: http://scenbloggen.com/thereswahlberg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0