sorry alla läsare :)

hej emma här, jag kom precis hem från stan med ida , vi träffa becca ,alicia och felicia vi hade sjuuuuuuukr roligt !
innan det köpte jag och ida glass på mc och gickm in i telenor och tog massa godis !
det kom en gubbe som gick på sne och gick nästan in i ida hahah omg !
jag la mig över kläderna på monki för jag garva så mke haha aa iallafall sen gick vi till mc för becca och felicia skulle köpa glass och alicia gick in till kebaben brevid jag köpte åt henne för hon våga inte haha men ialla när hon fick maten sa hon till mig kan du hämta ketchup jag aa visst så jag gick till mc och tog ketchup och då kom hon som jobba där och bara så där får man inte göra haha men jag hörde inte så jag fortsatte gå sen när becca kom så sa hon till mig att hon sa så haha.
sen börja alicia spotta glass på golvet sen spotta hon glass på  ida o sen ida på henne ch sen spotta dom på varann hela tiden sen kastar alicia skiiiiiiit mke glass på ida så hon hade glass över hela jackan och håret o allt och det kom tillochmed glass på do satt bakom så jag fick garvattack och sprang iväg för dom ba vafan håller ni på med nu räcker det hhahahahahha mg bääääääääästaaaa dagen ever !

nu ska jag äta mat med mamma sen bada och sen tv :)

imorn ska jag träffa ida , amela och kasnke nathalie :D:D <3

sorru för dålig uppdatering men har inte haft tid inte ida helöler men vi lovar ska försöka blogga varje dag :)

puss på er :*^





random.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0