projekt runaway.

hej emma här :)

jag sitter och äter samtidigt som jag tittar på projekt runaway det är bra (Y)
för ni som inte vet vad det är så är det att det är folk som designar klädeer mm ..
ida kommer snart hålle´r har lite tråkigt och hon hade redan pluggat. jag ska plugga senare.
pallar verkligen inte plugga faaan så trååkigt vi har svenska prov på torsdag och spanska läxa till
imorrn men har inte ens börjat plugga , pallar verkligen inte ,mer men aja sånt ät väll livet.
dagen hR Vrit kul har varit med ida hela dagen vi hade sjuuukt kul på tekiniken sen fick vår lärare nog
på oss så vi fick inte jobba tsm :(
men nu är ida här så nu ska jag gå byebye :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0