new stuff.

nu är jag hemma från stan jag köpte lite saker :)
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar
väll på ngt ! <3
imorse så fick jag 350 kr av mammi för att jag soppa vår altan på framsidan
hah det tog 5 min :D
och sen fick jag 200 till för månadspeng (A) så jag fick 550 kr .
tack mammi :D
och jag fick alla på bilderna .


nike skor , 390 kr ordinarie prs 699 kr , rea var det .
linne från h&m 99 kr
mycke mycke snyggare i verkligheten , 299 kr
brun utan sol , vet inte vad den kosta , kommer från åhlens.
nagellack från åhlens. vet inte vad det kosta .
nagellack från åhlens vet inte vad det kosta.
bjuder, no life osv. <3
/ puss & kram från emma :D

Kommentarer
Postat av: celina

DÅLIG KAMERA ANNARS. :)

2011-03-26 @ 21:33:06
URL: http://celinabiebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0