KLOCKAN ÄR TJUGOSEX MINUTER ÖVER NIO

jahopp nu ligger jag i sängen med datan och bloggar..
jag ska beställa kort så fixar dom också :)
idag ska jag trägga ida tror jag men hon värkar vara pisst off (staving)
på mig haha :D
vi ska dra ner på stan som hon skrev vi ska också shoppa ngt eller allafall jag ! :D:D
________________________________________________________________________
ser ut som en uppstoppad gris men men .
ida :love:
usch .
haha ida blev rädd precis när jag tog kortet haha det kom en bild mitt
ute i ingenstans där vi va haha och den stanna vid oss det var därför vi
gick sen så det blev inte många bilder :D
haha jag var inte beredd :S <3
me too <3
hehe :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0