hej ida här

hej ida här jag tror vi har börjat blogga på den här bloggen igen !
Men sitter iallfalk här med bästa emma !
vi var på stan ganska tidigt idag o jag köpte skin shorts som ja kom hem med sen o fick åka tillbax med eftersom inte mamma tyckte om dom !
så köpte en lång randig kläning ifrån monki som var typ lite längre en till knäna !
Men aja det är skit varmt ute idag o jag o emma svättas ihjäl !
emma - köpte par jeans för 90 kronor !
men jag tror båda lägger ut bilder på dom !
men dom jeansen hon köpte har mamma som hon o ja ska dela på !
jeyyyyyy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du fortsätta på tizwe?

2011-07-08 @ 19:33:02
Postat av: osama

HEJ. du har väldigt vackra ögon puuuuuuuuuuuussssssss

2012-03-21 @ 15:59:44
Postat av: osama

ida vill hångla med dig du är asss sexig vill ta dig på arslet!"!!!!!!!

2012-03-21 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0