// till emma min bästavän .

den här texten är en resa ifrån mitt hjärta som visar hur mycket du betyder för mej !
vi gick in i tonåren tillsammans , till i början var det enkelt o vi var lyckliga .
Du har alltid stöttat mej hållit min hand och torkat mina tårar!
tack bästis !
och du accepterar mej som jag är o jag accepterar dig som du är !
du behöver inte se ut nått sätt o visst för mej , jag älskar dig för dne du är !
vi behöver inte vara ständigt för att vi har varanndra men ja vill vara med dig !
vi är som ettstarkt band  vi sitter ihopp och jag är glad för det  !
du ska inte behöva gå igenom nått svårt ensam jag står alltid dig nära älskling !
jag lämnar dig aldrig !
du ärmin allrabästaävn !
emma du anar inte hur mkt ja älskar dig !
du är mitt livskraft , min andra halva !
det är dig jag skrattar mest med det är du som gör satt jag mår bra!
jag älskar dig sjukt mkt det går inte obeskriva !
du betyder mest och och ingen kan ändra på det !
Jag älskarsig syster & bästavän !!
jag saknar dig redan , !
min dröm är att vi börjar skaffa jobb tillsammans när vi blir stora o lär känna vranndra när vi har sakffat barn !
När vi dör ska vi stå breve varanndra gravar o skriva ett litet kort brev !
: Jag älskar dig emma o kommer alltid att älska dig !
ja finns alltid härför för dig , bästavän livet ut !!!
aja herrå

Kommentarer
Postat av: emma coward jansson

hahah söööt , älskar dej men lilla bebis , haha bar stavingng hahahhahaha

ida du & jag är som en virvel vind som rusar förbi i korridoren hahahahh

om man är död kan man inte skriva breev men vår vänskap är så stark så vi årkar en sista stund till att skriva brev hahahahha



2011-04-19 @ 23:00:37
URL: http://emmaochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0