svar till anna .

sv ; jo det kan vi men asså , ida och jag är ju bästavänner så aa vi har inte direkt nån speciell att berätta om som ni inte vet vem det är , jo bella vi är bästavän med bella iallafall jag emma , hon går i våran klass och hon har humor :)
haha asså hon garvar åt precis allting !
hon har brun LÅNGT hår som går ner typ till rumpan :)
bruna ögon .
hon och jag bor nära varann, aa vet inte dirkekt vad jag ska skriva !
AJUST DET !
jag glömde tilda aa jag är typ bästavänn med ånga nae men bara tilda ida och bella tilda är en blond tjej som man alltid har kul med !
ida får skriva om sin / sina bästavänner också . <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

orka ha många bästavänner man har alltid en man har roligast med o den man är mest med som jag ser är du alltid med den andra tjejen hon du delar bloggen med ida tror jag hon heter ?

vet du vad bästavänner är det är den man alltid är med o närmast inte den man är 2 gånger per år

2011-04-24 @ 09:43:28
Postat av: bettan

har sett er i skolan . e it ilona er bästavän ? :O

2011-04-26 @ 14:21:11
Postat av: amanda

Veckans blogg. Var med och ta chansen för jag lottar ut vinnaren om en 15 minuter !!

Kramis :)

2011-04-26 @ 14:33:06
URL: http://amandiix.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

nödvändigt att fråga sånt i en blogg kan man ju tycka :P

2011-04-26 @ 14:39:37
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0