// svar till anna !

Jo jag har en bästavän o många jätte bra vänner !
Igenkligen har man ju bara en bästavän som man är mest med o det är ju emma !
Hon o jag har känt varandra enda sen ifrån 5an , o så.
Vi började vara mkt i 6an
men hon och jag är alltid varje dag efterskolan oså !
Har inte nått direkt att berätta men ja älskar emma & hon är min bästavän !
___________________________________________________________--
Vaknade för att mongot emma messsade hqde glömmt o stänga av ljudet .
Men ska kanske träffa emma idag .
får sevad vi hittar på , hon kanske inte ens vill ha haha fan vetja .
Men ska  börja göra årning mej snart , men jag sitter o äter arabgurka nu puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0