//statistiken går uppåt (y)

Hej hej emma här nu sitter jag bella och Ida i bellas soffa som igår idag har vi gjort massa saker ehh vart ska jag börja , jag sov ju hos Ida sen fixa vi oss sen hoppa vi sstuDsmatta à sen till mig kolla filmen som Ida skriv . Sen åt Ida mat då gick jag också hem och åt mat sen åkte Ida til bella sen kom jag dit för jag var tvungen att städa mitt rum innan sen drog vi till Ida hoppa studsmatta sen till ica och köpte dom ostbollar sen drog vi till mig Och gäms jag dricka o chips hihi sen drog vi tillberget vid dungen typ vid Ida sen till dagiset vid ica och klättra upp på taket där på gården , sen åkte vi hem till bella och lagade mat nu sitter vi här och mår illa för vi ätit så mke och bloggar på Bellas iPad ;)))))) <3 Pöööööööööss ;************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0