♥ ida här. ♥

hej , vi slutade skolan halv 2 , åkte hem med emma med mamma ! ja åt pankakor o hon fick lite glass som hon ville ha .. Jag åt glass efter , o sen byte ja om till dans kläder o vi ska gå hem till henne snart för att byta om , ja orkar inte skriva vart vi ska men dans o sen en annan stan men läs på min blogg för orkar inte skriva om , iallfal ja mår bra , hur mår ni ? ni får ha det så bra så länge , så hör ja kanske av mej senare ! Ni får se hur det blir emma kanske inte ville blogga mera på denna blogg vet inte vad hon sa idag men ja kommer stanna kvar men ja finns även på min andra blogg , :) hare bra puss .♥


Kommentarer
Postat av: emma

Ja sa inte att jag inte ville det va ju. Bara för du ALDRIG skriver och det är ju bådas så då ska ju båda skriva och förut sa du att du bloggade på din blogg och inte orka skriva på våran men nu sa du att jag inte ville fast det va du som sa men skit samma.

2011-04-05 @ 14:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0