goooooooooooder mooooooogeeeeen :)

hej hej pippi långstrumpa här :)
jag vakna nyss jag är typ sjuk tror jag eller asså jag har sån där konstigt hosta som gör hon att hosta och är täpt i näsan o så men shit the same jag ska iallafall gå på NEVER SAY NEVER med tilda idag ,
ida skulle ha följt med men hon skulle åka iväg samma tid som filmen var, synd ..
fast idag ska ida och jag ner på stan och gå runt lite kolla på kläder o så och jag ska köpa present till mamma för hon fyller år snart :D
tilda skulle rida innan så hon kommer ner och träffar oss senare på stan innan filmen börjar typ .. <3
det är bara jag vaken här hemma men mamma vaknar väll snart hoppas jag :D
men tjollahopp tjollahej
kasnke slänger in bilder sen om vi har tagit några :)
kram // emma

Kommentarer
Postat av: osten;)

en sak jag har märkt med eran header är att ida har onormalt stooooooooooor näsa :O

2011-04-03 @ 13:26:41
Postat av: tuva

sv ; ida jag vill inte ens ha harit , tycker bara att han e jävligt sexig :)

2011-04-03 @ 19:39:54
URL: http://tuvaasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0