fredag 8 april

tja ,
har inte kunat blogga !
men iallfal idag är det fredag en uptumme för det !
Men dagen har varit helt pefekt inlikt mig !
Jag var med emma efter skolan o svulnad i min massa godis .. puhuuuu .
Åkte hem klockan tio över 4 för halv 5 skulle vi åka till mina kusiner i svärtinge !
somsakt så sover vi här i natt o kommer hem imr nått klockan 12 !
Jag ska kanske träffa emma o kanske tilda om emma skulle va med henne .. ?
Men iallfal öjust nu sitter ja härhelt död för propade nyss i mig mat som faster hade lyckats jätte bra med !!
Underbart gott var det !!
Men nu bjuder hon på kaka som ja inte alds orkade äta för ja är verkligen mätt o det är j haha !
Men ja ska snart sätta på musik så det bara dunkar i vägarna så får ni ha det så bra era fisisar !
puss / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0