f.ö,r!l?å;t

emmsi here ;)
förlåt för vi inte skrivit eller förlåt för jag inte inte skrivit rättare sagt :)
har inte vart inne på datan och inte haft tid att blogga med mobileen heller .. §
idag va jag med ida efter skolan men hon skulle iväg vid fyra så nu har jag inget att göra för jag
ska trägga tilda vid halv sju innan kanske kanske jag är med tessan linnea och isabelle ifall jag får ;)
bara två som en så länge vill vara med i månadens blogg , vi tog MÅNADENS blogg för att det inte är så många som läser vår blogg så vi skulle inte få nån komentar bara på veckans blogg elelr dagen blogg haha :)
men men .. <3
det är cazandra och linnea som vill vara med hoppas nåra mer vill va med :) <3
hoppas på att vi tar lite bilder i dag så det kommer lite nya bilder på bloggen haha
jag vet att dom där gammla bilderna jag la in va tråkiga haha men hade inget att göra :)
nu ska jag ta och ringa tessan isabelle o linnea o fråga om jag kan va med ddom :D
om jag ska träffa dom ska jag börja fixa mig , annars fixar jag mig lite senare för jag sitter med mjukis kläder i min säng och har öppet fönster och typ lyssnar på regnet hahhaha skoja men jag vädrar :)
ida fes så mke hha nej skoja igen :)
jag hade tänkt att gå poå stage idag med tilda men nu kunde inte hyon så jag ahr ingen natt gå med kanske kanske tessan o dom ifall dom vill :)
hoppas för vil verkligen gå dit för att höra tobbes o doms låt AREA TURNS RED den är fett bra haha nej men den är ganska bra faktiskt :)
men nu ska jag riga tessan igen haha hon kommer tycka jag är jobbig som ringer hela tiden men ja har verkligen sjuuuuukt tråkigt !
chhaao :)

slänger in en bild på byxorna jag har på mig haha ..


Kommentarer
Postat av: cazandra

sv: du är med , jag lottar ut vinnaren nästa fredag :) <3

2011-04-08 @ 21:35:16
URL: http://cazandraavictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0